Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

søndag 25. mars 2012

WOW - for en søndag

Fantastisk fint vær i dag og vi har vært på
tur til Knyggen. Fantstisk flott utkikspost - ser hele Farsund.




På toppen ble det kos med tomatsuppe, vafler og kviklunch:D

På vei til toppen gikk vi forbi en gammel gård og her var det geiter og geitekillinger.
Geitekillingene var så søte, de var bare 3 uker gamle:)




Minstemann var litt skeptisk til geitene:)

I ettermiddag har vi vært å feiret oldefar, han ble 84 år i dag - HURRA.
Nå skal vi bare kose oss her hjemme i sofaen:b
Ha en fin, fin søndagskveld.





3 kommentarer:

  1. Så herlig utsikt, fint i Farsund, ser jeg:) Geitekillingen er søt, men det er jammen minstemannen din også:) Og FOR et vær, er det mulig vi bor i samme land?;)
    Legger meg til i bloggen din, liker meg her inne:)

    Trine:)

    SvarSlett
  2. Så fine bilder! Får virkelig et overblikk der oppe. Lille skjønningen:-)) Gleder oss til å se dere snart! Klemmm

    SvarSlett
  3. Fineste utsikten :) Antar at dere gikk opp med solbjørg, og videre innover der?
    Jeg har ikke gått så mye lenger enn gården der oppe. Er bedre kjent på heia på andre siden av veien :)
    Her på flatlista har det vært kald vind og disig i dag.. sånn sett kan været variere veldig i kommunen :S

    Skjønne minstemann. Han ser ut til å storkose seg :D

    Klem

    SvarSlett