Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

mandag 12. mars 2012

Oppshining i inngangspartiet .....

Fikk så lyst til å pynte litt i ingangspartiet i dag. Været
er ikke helt strålende - men sola har tittet litt gjennom!
Temperaturen er ganske god, så ble glad da jeg fant noen søte
rosa blomster jeg kunne pynte med! Kjøpte også med
 meg noen påskeliljer - de er så fine når de begynner å blomstre.
Ellers har jeg pyntet med steiner formet som hjerter og noen lykter.
Inngangspartiet ble litt mer vårlig nå:)))





Nå får jeg bare håpe at været holder seg bra og at det ikke blir noe videre vind!!!

Håper du har en fin start på uka!!!

9 kommentarer:

  1. Dette var virkelig lekkert! Når vi kjenner vår i luften så gjør det noe med oss.

    SvarSlett
  2. Så koselig og vårlig det var ved inngangen din!

    SvarSlett
  3. Fint vårpyntat och välkomnande.

    SvarSlett
  4. Flotte bilder,du har pyntet fint
    Ha en fin uke :)))

    SvarSlett
  5. Så fint! Det er så godt at vi har kommet så langt på året, at vi kan begynne å tenke på planting av vårblomster :)

    Tusen takk for kommentar! I morgen skal vi sette opp baderomsplater på vaskerommet. Gleder meg veldig til det rommet er ferdig, og vi kan få system!!

    En fortsatt fin kveld ønskes deg :)

    SvarSlett