Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

fredag 16. mars 2012

Fin fredag

Etter at jeg har sluttet å jobbe turnus har fredagen blitt en aldeles herlig dag!
Før skulle jeg gjerne jobbe kveld eller jobbe på lørdagen. Men nå
er fredagsettermiddag deilig. Tre herlige fridager ligger foran meg. Og
mye fin tid sammen med familien.

Expojippi har en utfordring gående om hvordan man rer opp sengen. Ikke så lenge siden jeg viste noen bilder fra soverommet - men her kommer noen til.
Vår seng blir gangske enkelt reid opp. Jeg bruker heklesengeteppet som
jeg har fått av min kjære mormor. Det blomstrete teppet er kjøpt i Danmark.
Vil du se de andre bidragene eller være med selv klikk HER





I kveld skal vi kose oss med KORTREIST mat. Det blir kreps fra en lokal fisker.
Min kjære mann var "redd" vi ikke skulle få nok, så han kom hjem med 4,6kg kreps.
Og det til 2 voksne og 2 barn - vi skal nok klare å spise oss mette ikveld. Blir sikkert
nok til lunsj også!!!


Disse herlighetene skal vi snart kose oss med, sammen med noe godt i glasset.

Ha en flott fredagskveld:)))

2 kommentarer:

  1. God helg til deg og dine! Kos dere masse med kreps, her er det fruksalat.
    Tar meg en tur inn for å se flere sengetips. Jeg er elendig på området, så her er det et sengeteppe over og en pute sånn ca på midten. Ganske kjedelig igrunn..

    Koselig soverom..

    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  2. Hei på deg!!!
    Krepsene så utrolig gode ut!!! Hjelpe meg, ble sulten nå.....
    Vi hadde pøleser og potetmos til middag....ikke så kulinarisk akkurat da!
    Koselig soverom!!
    Jeg har fri på fredager, herlig!!
    Fin helg til deg!!!!
    Klem:-))

    SvarSlett