Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

lørdag 3. mars 2012

Verdenskartet

Dette kartet hang på en vegg i huset da vi kjøpte det.
Det er et stort og fint kart som er laminert slik at det tåler litt!
Det har egentlig hengt på rommet til eldstemann fordi han syntes det var spennende
med kart. Men etter at jeg ommøblerte der ble det hengende bak en hylle.
Derfor er det nå hengt opp i loftstua.
Her kommer det fint fram og ungene kan stå i sofaen og peke på
de landene de har vært i:)





I kveld skal vi voksne feire nok en 30års dag - satser på at det bli gøy!

En fortsatt fin lørdag til dere som er innom:))))


2 kommentarer:

  1. Kjempefint! Kunne også tenkt meg et stort verdenskart - enten på guttas rom eller på loftet.
    Her har det vært strålende sol og full vår i dag. Jeg har sittet på terrassen og drukket kaffe - det ble altfor mange kopper for den ene naboen etter den andre kom forbi. Koselig:-). Kos dere masse i kveld - sikker på at det blir knallgøy! Skulle vært der med dere - men skal tenke på dere i stedet for..:-) klem

    SvarSlett
  2. Heisan!!
    Kjempefine kart!!
    Vi har et verdenskart nede i garderoben og et europakart i spisestuen, av alle steder....
    Gøy du har vært i huset vårt, jeg går stadig på tur med hunden forbi ditt!! Ser så koselig ut!!
    Takk for du følger og at du er med på basaren!!!
    Vi blogges!!
    Klem Siri:-)))

    SvarSlett