Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

tirsdag 20. mars 2012

Bruktfunn

I går var planen min å komme meg innom et par bruktbutikker.
Så selv om formen var helt elendig, prøvde jeg meg en liten tur.
Det ble bare en butikk på meg før jeg satte kursen hjemover - da var
behovet for påfyll av nesespray større enn lysten til å gå i butikker.

Men det ble nå ett par fine ting som ble med meg hjem!!





Denne fine krakken og sleiva ble mine kupp i går.
Har lenge hatt lyst på en slik krakk - nå kan jeg endelig komme helt
opp i overskapene mine. De går helt til taket og vi har ekstra takhøyde - så det er LANGT opp!!
Som du ser på bildet er krakken godt brukt og den har innslag av både hvit, rødt og gult.Men jeg har tenkt å beholde den slik den er! Hva syns du - er den ikke finest som den er????
Jeg har også fått veldig fasinasjon for gamle tre redskaper til kjøkkenet.
De gamle redskapene har mye bedre kvalitet enn de vi får kjøpt nå!!
Sleiva jeg kjøpte i går er vasket godt og skal brukes senere i dag når jeg skal servere ungene hjemmelaget risgrøt!!

Byfrua selv er hjemme fra jobb i dag - nesa renner og hodet verker!!
Så min plan er å sitte i sofaen og drikke te med honning og kose meg i blogglandia:)
Husbonden har trekt i Kongens klær og skal tilbringe resten av uka på HV- øvelse.
I morgen reiser jeg til Gøteborg uansett hvordan formen er:)))

Ha en fin dag!!

5 kommentarer:

  1. Det er alltid gøy å komme heim med noe fra bruktbutikker :) Jeg synes krakken skal være som den er. Full av sjarm, og merker fra tidens bruk.

    Gamle kjøkkensleiver i tre er de beste ja!! Jeg har selv to sånne sleiver etter farmor, og det er de jeg bruker mest :D

    Nå er det avslapping før jeg skal på ettermiddagsvakt...

    God bedring til deg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Stilig krakk, sånnen hadde jeg trengt:-) God tur i morgen. Agnete

    SvarSlett
  3. Den er skikkelig fin - full av sjarm:). God tur i morgen! Og jeg håper jo nesten også at det ikke blir snø i påsken..... Ikke min favoritt akkurat;) Vi ser det an - det hadde vært gøy med besøk! God klem

    SvarSlett
  4. Den var kjempefin!

    Beholde den som den er, hadde jeg gjort;))
    Hadde vært kul som blomsterpidestal og, denne!

    God klem, og takk for allltid koselige kommentarer inne hos meg:)

    SvarSlett
  5. Hei på deg!!
    Så morsomt...Er det på Fretex??
    Stod og så på denne, men tok med meg den brune stålrørvarianten!! Holdt faktisk på å snu og kjøpe den likevel. Angret litt i bilen på vei hjem...
    Så gøy at du kjøpte den da, jeg synes den har masse sjarm akkurat som den er
    :-))))
    Håper du hadde en fin tur!

    KLem Siri:-)))

    SvarSlett