Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

søndag 18. mars 2012

Lerkegreiner.....

Ja, da er endelig dataen i orden igjen. Fikk den ikke til å virke i går -
og det var utrolig kjedelig siden mannen min var ute !!
Men nå er den altså oppe å går igjen:)))

Ryddet litt i hagen i går og fant noen lerkegreiner jeg hadde pyntet med ute.
Tok dem med inn og satte dem i en vase. Lerkegreine er så fine!!
Og i nærheten av her jeg bor vet jeg om en plass med flere slike trær.
Vasen fikk vi i innflytningsgave av svigermor og svigerfar - jeg liker den veldig godt både formen og størrelsen!!







Her ligger tåka enda tykk, men satser på at den snart letter. Slik at vi kan få kommet oss ut på tur.
Har så vidt vært på utsiden å luftet meg, og det var et trist syn som møtte meg.
Jeg har hatt ubudne gjester i hagen i natt, rådyrene har spist ned ALLE tulipanene!!!
KJEDELIG!!!

Håper din søndag blir superduper!!!
Klem



3 kommentarer:

  1. Å ja! lerkegrener er kjempeflotte å pynte med. Har noen selv i en vase. Kul vase forresten.
    Ha en flott søndag, her skinner solen så det blir nok en trilletur i dag.

    Klem

    SvarSlett
  2. Elsker lerkegreiner!! :) Ha en fortsatt super søndag! Klemmer

    SvarSlett
  3. Kjempefine lerkegreiner!!
    Jeg har også noen inne, kjøpte de på Bogrønt jeg da.....
    De er fine å henge pynt på også! Likte vasen veldig godt!!
    Håper det ble tur på dere i det fin været, jeg var ute med hunden i 4-tida, helt nydelig!!!
    Ha en fin kveld og ny uke!!!

    Klem

    SvarSlett