Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

tirsdag 6. mars 2012

Kos foran tv`n

Meg og min eldste sønn har boltret oss foran tv`n.
Han liker så godt å se på fire stjerners middag!
Så da er det koselig å kunne sitte sammen og prate litt om det
de lager:)

Når man sitter å koser seg i stua må man jo lage stemning,
så stearinlysene er tent og flammene i peisen gir god varme:)))



Ha en herlig tirsdags kveld!!
Jeg håper jeg klarer å være flink og legge meg tidlig i kveld - er sååå trøtt:))

Tudiluuu:))


3 kommentarer:

  1. Fantastisk flott maleri på veggen!!!

    SvarSlett
  2. Takk for koselig kommentar hos meg. Skal legge meg nå, og jeg gleder meg. Får håpe jeg får opp alle hyllene i morgen.

    Koselig med en slik tvkveld, og må jo ha telys da. Ofte slik her også.

    Ha en god natt og flott morgendag!
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  3. Så koselig med tv kveld, herlig:)) Spesielt med fyr i peisen da, det er jo bare digg:)
    Favorittprogrammet til eldstesønnen på 6 er Oppgrader på Tv2, hehe. Da er det bare å sette seg godt til rette med kveldsmat og det hele, og koooose seg:))

    God klem fra Janne:)

    SvarSlett