Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

torsdag 29. mars 2012

Pakke i posten:)

Tidligere i uken mottok jeg en pakke i posten fra bloggen Expojippi,
jeg har vunnet i en giveaway:b
Hentet spent pakken på posten - og oppi esken lå den fine pakken.
Nesten sånn at det var for galt å åpne den, hi hi.



Synes den var flott innepakket og det var en fin tekst:D

Her kommer noen bilder av det som var inni pakken



Får bare si tusen takk for fin premie.
Et av marsipanbrødene har jeg nå kost meg med sammen med en kopp kaffe latte:D



5 kommentarer:

  1. Å så fin pakke,kjempegøy å vinne:)
    Ein fin kveld til deg!

    SvarSlett
  2. Lys og marsipan:) D er digg begge deler, så moro å vinne da! Takk for hyggelig hilsen, jeg gleder meg som en unge til turen♥ Flotters helg til deg

    SvarSlett
  3. Fin pakke å få i posten det der ;-) Takk for at du ville være med på min lille påske giveaway.
    Da er det bare å vente spent på trekningen ;-)

    Klæm Vibeke

    SvarSlett
  4. Så kjekt å få pakke i posten og så fine ting!
    Kjekt du ville være med på giveawayen :)
    Ønsker deg ei god helg og en fin påske
    Klem Tonje

    SvarSlett
  5. Veldig fint pakket inn!!
    Og veldig fint innhold:-))))
    GOD helg og GOD påske!!!

    Klem Siri:-)))

    SvarSlett