Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

onsdag 14. mars 2012

Synke ned i sofaen......

Åhoi, har vært på beina siden kl halv sju i dag. En av de dagene
der alt skal skje.
Nå var det deilig å synke ned i sofaen og blogge litt, samtidig
som jeg gløtter litt på tv og fire stjernes middag.
 Skulle gjerne bodd i Toppen Beck sitt hus:) Da
hadde jeg hatt ubegrenset med bloggmulighetet - for et HUS.
Vel jeg nøyer meg med mitt sitt lille sørlandshus jeg.




Her skal jeg tilbringe resten av kvelden:)))

I går kom han i midten hjem med blomster som han hadde
plukket på vei hjem fra skolen. Håper ikke han har vært
i en hage å plukket dem. Ja, ja jeg nyter synet uansett.




Ønsker dere en god kveld - tudilu!!!

2 kommentarer:

  1. Så fin bukett du fikk:-). Jeg så også på 4 stjerners - for et hus! men det har jo du og - og bare vent til hagesesongen begynner - da får vi mye å blogge om da:-) Kos deg på sofaen - klem

    SvarSlett
  2. Så koselig med en bukett midt i uka... det gleder og varmer... deilig med en rolig kveld.. ja Toppen sitt hjem var helt nydelig...

    Ønsker deg en fin uke videre

    kerstin

    SvarSlett