Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

søndag 13. januar 2013

1års bursdag for Byfrua

I dag har bloggen min bursdag.
Det er 1 år siden jeg begynte å blogge.
Grunnen til at jeg begynte å blogge var at min svigerinne hadde begynt å blogge, og da hadde jeg også lyst til å prøve meg. Vi hadde også nylig kjøpt
 oss et gammelt hus med mye sjarm:)
Jeg hadde ikke lest noen blogger, utenom min svigerinnes, før jeg begynte.
Så man kan si jeg var ganske så grønn.

Men jeg har ikke angret et sekund.
Har blitt kjent med masse flotte folk og fått mange koselige
tilbakemeldinger her på bloggen, dere er så flinke til 
å gi flotte tilbakemeldinger - setter utrolig stor pris på det:)
Jeg har også vært med på et bloggtreff, og det var noe jeg absolutt kommer til å gjøre igjen når anledningen byr seg. Traff så utrolig mange flotte, koselige folk:)))
En annen positiv ting meg bloggingen er at jeg har lært mye om data.
Hadde f.eks aldri lagt inn bilde fra kameraet og inn på dataen før!!

Men en bursdag må jo feires.
Og jeg feirer med å gi vekk en gave til en av dere som
titter innom bloggen min.


Du kan vinne en kopp og skål fra Rosendahl sin serie Moment, i den flotte fargen Kitt.
Flott lysestake i hvit/neon rosa fra Bloomingville. Og et bokmerke/ lite skilt med tekst.


For å delta må du trekke lodd.
1. lodd for å kommentere, si hvor mange og hvilke lodd du tar.
            Har du ikke blogg, husk å legg igjen din mail adresse.
2. lodd for å følge bloggen min.
3. lodd for å linke på bloggen din 
4. lodd for å legge meg i bloggrullen din 









Håper du har lyst til å være med å trekke lodd og feire bloggen min:)))


87 kommentarer:

  1. Gratulerer med 1 års dagen.
    4 lykkelodd på meg.

    SvarSlett
  2. Gratulerer. Jeg tar gjerne 3 lodd. D

    SvarSlett
  3. Gratulere så masse med1 års blogging:)så flott og så den fine premien og,blir så klart med og tar 3 lodd:)
    Ønsker deg ein fin kveld!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Gratulerer :)
    Trekker 3 små lykkelodd!

    Ha en flott uke.

    Klem :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med et års dag ♡ vi hadde kjempe koselig på blogtreff i før!! Gleder meg til neste gang. Jeg trekke tre lodd.

    Klem
    Vicky

    SvarSlett
  6. Hjertelig tillykke med dagen!
    Så gøy,
    Du startet litt før meg og du var den første som gav meg blogg Award!!!!
    Som tiden flyr når man har det gøy!
    Angrer heller ikke,jammen er det mange skjønningen her i denne blogg verden!
    Og du er en av de!

    7 lykkelodd takk :)
    Klem klem
    Camilla.

    SvarSlett
  7. Gratulerer med 1 års feiring! Et spennende årbok se tilbake på! :-)
    Utrolig hvor mye glede bloggingen gir! :-)

    Feirer deg med 3 lodd. En fryd å følge deg og har deg så klart på bloggrullen min! :-)

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  8. Hej!
    Och stort grattis på 1 årsdagen!
    Är jättegärna med på din fina
    Give Away, och tar 2 lotter...
    För kommentar, och följer sen länge..
    Ha det gott önskar Ragna Marie
    ragna_marie@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Gratulerer så mye med 1 års blogg! :)
    Jeg er med og trekker full pott! Du har en flott blogg!
    4 lodder denne veien! ha en fin kveld!

    SvarSlett
  10. Gratulerer med 1-årsdagen! Jeg er med og trekker tre lodd.
    Klem.

    SvarSlett
  11. Hei på deg:)
    Gratulera så masse med 1 års dagen for bloggen din:)
    Så gøy:)
    Eg er glad for at eg fann den koselige bloggen din:)
    Kjempe fin premie, eg er med:). 3 lodd til meg:)
    Fin ny veka til deg:)
    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  12. Gratulerer!
    1 år går jammen fort, men så skjer det mye også på den tiden ;o)

    3 lodd til meg, håper på vinnerlykke igjen ;o)

    Fin uke!

    SvarSlett
  13. Hurra for deg og den kjekke bloggen din !
    1 år !
    Eg blir gjerne med på feiringa og trekker 4 lodd :)
    Klem / Janne

    SvarSlett
  14. Gratulerer med jubileumet!
    Jeg henger meg på og trekker 4 lodd.
    Ønsker deg en fin dag!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  15. Klart jeg har Veronica:)
    Så uitrolig fin giveaway da!:))
    Jeg trekker 7 lykkelodd!:)
    Bloggen min er også et år nå!;)
    Klem Janne

    SvarSlett
  16. 3 lodd ;o) Og gratulere med det første året, det er utrolig gøy å blogge, mye spennende rundt omkring!

    SvarSlett
  17. Gratulerer med 1 års blogging :) Fine premiar som eg prøver å vinna. Det blir 2 lodd på meg.

    SvarSlett
  18. Gratulerer! Håper på vinnerlykke med 3 lodd. :-)

    SvarSlett
  19. Gratulere med 1 år :) SÅ GØY! Vurderer virkelig å begynne å blogge jeg også.

    Tar tre lodd og krysser fingrene :)

    Følger deg også på instragram. Se gjerne innom min profil: Brandvold84

    Mvh Torunn (brandvold84@hotmail.com)

    SvarSlett
  20. Gratulerer med 1-års dag!! Du er så flink - og bloggen din er blitt så bra!! Nydelige bilder tar du og gøy å følge med på deg - og dere. Jeg sluttet blogge, men følger deg fortsatt:) Og jeg vil også veldig gjerne være med i konkurransen selv om jeg ikke har blogg lenger! Klems fra svigerinna di

    SvarSlett
  21. Gratulerer så mye med 1-årsdag for bloggen! Kjempekoselig å følge deg! Full pott og 10 lodd til meg!Og så er det bare å krysse fingrene ;)
    Ha ei fin uke!
    Klem <3

    SvarSlett
  22. Kommenterer og tar 1 lodd.

    Marie Elise
    Hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  23. Hipp hurra for den superfine bloggen din!!
    Kjempegøy å følge deg!!
    7 lodder på meg,tvitvi!!
    Nydelig uke til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  24. De koppene er nydelige! Ett lodd til meg :)
    Hilsen Gro Sofie, gro.bertelsen@gmail.com

    SvarSlett
  25. Gratulerer så mye med 1 års dagen!!
    Kjempeflott give away som jeg prøver lykken med full pott:-)
    Flott tirsdagskveld

    Klem

    SvarSlett
  26. Gratulere så mye med 1 år:-) blir 3 lodd på meg. Kos

    SvarSlett
  27. Gratulere så mye med 1år! Jeg blir selvsagt med og trekker 7 lykkelodd.

    Jeg tenkte på deg da jeg var innom Kiwi på søndagen. Valsa rundt med en skikkelig bad hairday og diskuterte druer med mannen (han mente de ikke var gode, og vet vist best siden han jobber som kvalitetsansvarlig på Bama..). Du får si hei om vi treffes igjen ;) Jeg er ikke alltid like tøff jeg heller.

    Ha en fin kveld..
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  28. Drømmegave!!
    2 lodd for kommentar og som følger.
    Beste hilsen Helene (eneleh79@hotmail.com)

    SvarSlett
  29. Herlige gaver!
    Gratulerer med et år... jeg skal feire det i februar!
    3 lodd til meg (kommentar, følger og linker)
    Ønsker deg en NydeligFlott onsdagskveld!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  30. Gratulerer så masse med 1 år som blogger, klart jeg blir med og feire!
    Krysser av for alle loddene og krysser fingrene for vinnerlykke:)

    Fin onsdag til deg
    og god klem:)

    SvarSlett
  31. Gratulerer med "1-åringen". Jeg vil gjerne ta to lodd.

    Klem fra Karen

    SvarSlett
  32. Gratulerer med ett års dag! Jeg vil gjerne være med og feire deg, og jeg er så glad for at jeg nettopp oppdaget deg for bloggen din er et herlig sted å tilbringe tid på.

    Jeg tar tre lodd, og gleder meg til å følge deg videre.

    Vinnerlykke har jeg ikke, så jeg blir veldig glad hvis du tipser meg om hvor det skjønne bokmerket kommer fra. ;-)

    SvarSlett
  33. Gratulerer så mye :)
    tre lykkelodd på meg - følger og kommentar
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  34. Gratulerer med 1 årsdagen.
    Tar gjerne 3 lodd.
    Lykke til det neste året!

    SvarSlett
  35. Gratulerer med 1 år:)
    Elsker fargene på både koppen og lysestaken!
    Har ikke blogg for tiden, men prøver lykken med 1 lodd:)
    God helg!:)

    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  36. Gratulerer så mye med 1 års blogging, tiden flyr når en har det gøy he he.

    4 lodd på meg.

    Hilsen en vinter-lei og frossen Marit.

    SvarSlett
  37. Jeg tar 3 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  38. Gratulerer med 1-års dagen som blogger :-) Jeg vil gjerne være med i den flotte trekningen med 3 lodd (kommentar og følger), og krysser fingre og tær for vinnerlykke :-)
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  39. er med! 2 lodd på meg :)
    monica12396@hotmail.com

    SvarSlett
  40. Jeg tar full pott (4 lodd) og krysser fingrene!
    http://konkurranseblogg.blogspot.no/2013/01/feiring-hos-byfrua.html

    Klem

    SvarSlett
  41. Hei,
    2 lykkelodd til meg :)
    Gratulerer med ett år!
    Hilsen
    Edyta (edytaaa.d@gmail.com)

    SvarSlett
  42. jeg tar gjerne ett lodd :)

    elisabethbergstol@hotmail.com

    SvarSlett
  43. Ett lykkelodd - Gratulerer med 1 års dag !

    ttegelan@online.no

    SvarSlett
  44. Gratulerer med overstått Blogg Jubileum.
    Jeg følger og kommenterer så 2 lodd på meg.
    Krysser fingrene og håper..

    Ha en fin søndag videre og en kjempe flott kommende uke..
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  45. Gratulerer med 1 års dagen!
    Jeg tar gjerne 1 lodd for 1 år :)

    SvarSlett
  46. Heisann. Gratulere så masse med 1 årsdagen.
    Man lærer faktisk mye ved å blogge..
    Jeg følger deg jo fra før - og trekker like godt full pott.
    Fin bursdagspremie..
    Trivelig at du ville delta på min give away..
    Stor klem fra Mari Johanne

    SvarSlett
  47. Gratulerer!! Jeg er med på ett lodd.

    SvarSlett
  48. Gratulerer! :0)

    Vil gjerne være med i trekningen - 2 lodd til meg.
    (kommentar + følger)

    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  49. Hei! To lodd på meg! Kommentar og følger :)
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  50. Jeg er med :) 1 lodd på meg :)

    Sara J.
    rangoahang@hotmail.com

    SvarSlett
  51. 3 lodd :) følger og kommentar
    Tina T
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  52. Tar 1 lodd :)

    wendyydnewl@hotmail.no

    SvarSlett
  53. Hei
    Jeg prøver lykken med 2 lodd :-)
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  54. Jeg tar 1 lodd;)
    ingvild2006@gmail.com

    SvarSlett
  55. 1 lodd håper jeg på!
    Og stort gratulerer!

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  56. 3 lodd :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  57. Gratulerer med bursdag! Jeg trekker to lodd. anikris3@online.no

    SvarSlett
  58. Hei!
    Jeg tar gjerne 1 lodd :)

    i_Sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  59. Hei på deg!

    Da blir det 3 lodd på meg,
    1 for kommentar og 2 for å legge meg til om følger.
    Har dessverre ikke blogg selv.

    Vennlig hilsen Guri Marie

    gurimariekr@gmail.com

    SvarSlett
  60. Jeg tar med meg tre lodd jeg da.
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  61. Jeg tar ett lodd! :)
    zuperman_93(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  62. Gratulerer med 1 årsdagen,
    Flott gave,
    Ønsker meg 1 lodd.

    Hadet godt, Klem,

    SvarSlett
  63. Jeg tar tre lodd- kommenterer og følger!
    Ole-Martin
    olejen(ætt)live.no

    SvarSlett
  64. ღ✿ Blir veldig gjerne med og takker ja til 3 stk lodd.
    Ha en riktig GOD HELG! ღ✿

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  65. Jeg vil gjerne delta, og trekker 2 lodd.
    Mvh Beate M
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  66. 6 lodd på meg :) (Kommentar,følger deg og linker)

    Gratulerer med blogg-bursdag :) Gleder meg til å følge deg videre :)

    God helg:)
    Klemmer

    SvarSlett
  67. 1 lodd, har dessverre ikke blogg...

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  68. Jeg vil gjerne være med å feire 1 års jubileumet ditt!!! Masse lykke til videre!!! Prøver lykken hos deg med 3 håpefulle lodd!!! Klem Ruth

    SvarSlett
  69. Hei!

    Tenk at jeg fant bloggen din først i dag.... Jeg har gått glipp av 1 års blogging, men har på den andre siden mye kjekk lesing forran meg :)
    Gleder meg til å følge deg videre!
    Jeg tar 3 lykkelodd:)

    Klem Gitte

    SvarSlett
  70. Hei høpp!

    Gratulere:)Blir gjerne med på feiringen,
    og trekker 3 lykkelodd:)

    Nyt ny uke!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  71. Gratulerer med 1 godt gjennomført blogg-år. Dette blir bare bedre og bedre :)
    2 lykkelodd på meg; kommentar og følger.

    SvarSlett
  72. trekk eit lykkelodd :) tvitvi !!
    rossland84@yahoo.no

    SvarSlett
  73. Jeg blir gjerne med. 1 lodd til meg:)

    SvarSlett
  74. Blir gjerne med på 7 lykkelodd. Kommentar, følger og bloggrull :)

    SvarSlett
  75. Hei! Jeg blir gjerne med og trekker et lodd. Utrolig kult med den neon rosa fargen :-D

    Hilsen Camilla

    camillakarlsen78@yahoo.com

    SvarSlett
  76. 3 lodd på meg :)
    tina.sves@gmail.com

    SvarSlett
  77. Gratulerer! :-)
    Jeg tar 1 lodd.

    Mvh
    Bente
    bentegravem@hotmail.com

    SvarSlett
  78. ÅÅÅÅÅååååå, så masse flott:)))))))))

    1. lodd for å kommentere
    2. lodd for å følge bloggen din.
    3. lodd for å linke på FBsiden min


    6 hærlige lodd flyr min vei:))

    Mvh
    Merete Svartis Ludviksen
    merete1974@hotmail.com

    SvarSlett
  79. Hei!
    kom over bloggen din her, og hiver meg med på Giwe-awayen din pronte :) Gratulerer med ett års dagen!
    Trekker 3 lykkelodd :D
    Ønsker deg en fin helg!

    SvarSlett
  80. Gratulerer med 1 års dagen! Jeg prøver lykken med full pott :)
    Gleder meg til å følge deg videre :)

    God helg til deg :)

    SvarSlett
  81. Jeg er med :D
    deltar med 1 lodd :)
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  82. Jeg er med :) Trekker 7 lodd, kommentar, følger og du ligger allerede i bloggrullen min :)

    Gratulerer med 1 år! <3
    Klem

    SvarSlett
  83. Det er klart jeg følger deg videre - du har en fin blogg :) Får opp innleggene dine og følger deg og kommenterer her :) Blir 7 lodd? :) Vet ikke helt hva bloggrull er *fersk på dette*, men får i hvert fall opp din blogg når jeg logger inn :)

    Håper du får en kjempefin lørdagskveld.
    Klemmer fra Lite hi.

    SvarSlett
  84. er følger, kommenterer og du er på bloggrullen.
    3 lodd.
    Elsker den rosa t-lysholderen <3

    Klems Diana... :)

    SvarSlett
  85. Hiver meg med i siste liten:):) tre lodd til meg.
    Ha en herlig søndag:):)

    SvarSlett
  86. Gratulerer så mye med 1-års jubileet !

    4 lodd til meg takk - i siste liten.
    Mannen min har bursdag i dag så jeg krysser fingrene og håper det bringer lykke

    :-) Nina
    http://ninashobby.blogspot.com

    SvarSlett