Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

onsdag 21. mars 2012

Innramming

Bloggen Snikkerbuo har en konkurranse gående på å vise
noe kreativt med bruk av ramme.
Vet ikke hvor kreativt dette er, men det er en flott måte å få vist
fram en gammel bok som ellers ikke kunne vært framme!! For å se de andre bidragene eller være med selv - klikk HER

Mitt bidrag er altså denne gamle bibelen som er innrammet slik at den ikke skal bli ødelagt og at vi kan ha den hengende framme. Den ble kjøpt i London
i 1883 av min manns Oldefar, og den er skrevet med gotisk skrift! Veldig gøy å kunne ha noe så gammelt hengende på veggen!!





Ha en fin dag.
Nå skal jeg kjøre til Gøteborg sammen med noen kollegaer:)))



3 kommentarer:

  1. Dette var kjempestilig! :) Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  2. Utruligt flott:)ønske deg ein fine dag!

    SvarSlett
  3. Herlig historie! Skjønner godt dere vil ta godt vare på denne. Vakkert ble det også. :)

    Lykke til fra Huldra :)

    SvarSlett