Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

lørdag 24. mars 2012

Resturant besøk og Orden i hyller

Herlig lørdag til dere alle:).
Da er jeg kommet hjem fra det store utland:)
Har jo vært helt i Svergie - nærmere bestemt Gøteborg. På
onsdag hadde jeg bestilt bord på restauranten til søskenbarnet mitt - han
driver 3 sjømat restauranter i Gøteborg - Vi spiste fantastisk sjømat, denne
restauranten kan anbefales på det sterkeste hvis dere skal til Gøteborg.
Restauranten heter Sjøbaren, se bilder osv av restauranten HER


En stor tallerken av disse deilige blåskjellene hadde jeg til hovedrett:))



Jeg liker veldig godt når det er orden i hyllene mine, særlig når de er åpne.
Har lenge irritert meg over denne åpne lille hylla på kjøkkene - det blir
bare rot. Så nå har jeg prøvd få litt orden!




Hyllene er små så det er begrenset hva man kan sette der. Men med
koselige bokser og skåler og kopper fra Greengate ble det orden - og jeg
ble fornøyd med resultatet:))

Dagen i dag har blitt tilbrakt ute - helt nyyyydelig vær i dag!
Jeg har faktisk fått litt fin vårlig farge i kinnene:)))

En strålende flott kveld til dere alle:D



1 kommentar:

  1. Heldige deg som har vært i Gøteborg :)

    De små hyllene passet jo perfekt til kopper, skåler og fine bokser :D
    (Så kan jo ting og tang, som ofte blir rot når det ligger rundt, legges i boksene og skålene :)

    Her er prinsessa og jeg helt utslåtte etter å ha vært ute i mange timer i dag. Så i kveld står sofa, snacks og film på menyen :)

    Fin lørdag til deg!

    SvarSlett