Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

fredag 30. mars 2012

En titt inn hos eldstemann

Tenkte jeg skulle vise dere noen glimt fra eldstemann sitt soverom:)
Huset vårt er jo gammelt og soverommene er ikke så veldig store. Men de får plass til det mest nødvendige:). Dessuten har de ei loftstue der de har det meste av legoen sin!

Så her kommer noen glimt:



Denne knaggrekken kjøpte jeg i Danmark, den var litt billigere enn originalen:b








Skapene er gamle innebygde skap. Med lite plass, så er det en fin løsninge og de rommer mye!!


Liverpool er laget begge de store heier på:b

I dag er byfrua hjemme med en febersyk liten gutt!
Det er kjedelig, får bare håpe det går fort over!!

Ha en fin, fin fredag:b


4 kommentarer:

  1. Fine rommet:-) Nei - ikke feber nå, det er jo påske! Håper det går fort over:-) God klem til lillegutt

    SvarSlett
  2. Skikkelig storgutterom det der ja. Herlig!
    Masse god bedring til den syke.. Ikke kjekt med sykdom nå i påska..
    Ønsker deg og dine en god helg!
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  3. Koselig rom og den knaggen er superkul! Ønsker deg og dine en finfin og feberfri helg! Nå skal litt champagne nytes her :) Klemmer

    SvarSlett
  4. Så utrolig kul knaggrekke da... et koselig gutte rom... God bedring =)

    Hvis du ønsker å være med på give away og gavekort trekning ---er du velkommen inn hos meg..
    Ønsker deg en fin påske =)

    Kerstin

    SvarSlett