Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

mandag 5. mars 2012

Mandag - min fridag!!

Det er luksus å ha en dag i uka som bare er MIN.
Ungene på skole og i bhg, mannen på jobb.
Huset helt for seg selv!

Ikke alltid jeg får gjordt så mye på disse dagene - men i dag har jeg fått utredet litt.
Joggetur, stekt kjøttkaker som vi skal ha til middag. Handlet og fått kjøpt lampe til badet:)
I ettermiddag kommer elektrikeren og da blir det lys på det nye badet!
Mannen skal også få listet i dag.
Det går rett vei og jeg håper badet er brukende i slutten av uka - o`lykke!!



Nå er planen min å slappe av i denne stolen og bla i interiørblader:)
Samtidig som jeg skal hvile øynene på denne fine krokusen som jeg har plantet inne.





Alt som er vakkert har en mandagsutfordring i dag - og den handler om hjerter.
Her er mitt bidrag:)





Ha en strålende dag:))))

8 kommentarer:

  1. ønsker deg en fortsatt fin fridag :) sånne dager er gull verdt ! .)

    SvarSlett
  2. Høres ut som du har en god start på uka, og sånt er godt. :)

    Fortsatt god mandag fra Huldra

    SvarSlett
  3. Er ikke alltid meningen at man skal gjøre så mye heller, på sånne dager! ;) Hørtes ut som en perfekt start på uka!

    SvarSlett
  4. Heldig du! Høres ut som en herlig dag:-) Og fiiine bilder. Klem

    SvarSlett
  5. Det var et nydelig bidrag.
    Hjertelige Mormorhilsener

    SvarSlett
  6. Vad bra du haft det idag! Fina hjärtan!

    SvarSlett
  7. Kjempenydelig bilde! Ønsker deg en kjempefin mandagskveld, og ei kjempefin uke!:)

    SvarSlett