Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

tirsdag 13. mars 2012

RØDT i interiøret

Tenkte jeg skulle hive meg på utfordringen til E.R.R.Y
hun vil vi skal trekke fram de røde tingene.
RØD er en farge jeg er veldig glad i - selv om jeg ikke
har så veldig mye av det!
Men når jeg nå begynner å se etter så dukker det opp røde ting både her og der:))








Hvis du også vil delta på denne utfordringen eller sjekke ut bloggen gallery
trykk HER


Da er det tid for meg å komme meg av sted i bhg og på jobb!!!
Ha en fin, fin dag:))

6 kommentarer:

  1. Rødt gjør susen det, og her hadde du jo mange fine ting.
    Kjket at du tiiter innom hos meg,det setter jeg pris på.
    Liker meg godt her hos deg også.

    Mvh
    Karianne

    SvarSlett
  2. Takk for tilbakemld på gardintrappen!:) Jeg velger å beholde den som den er, foreløpig;))

    Mange fine røde, detaljer du har, finfint bidrag!:)
    God tirsdagskveld til deg!

    Klem Janne:)

    SvarSlett
  3. Heisan!
    Kjempefint bidrag!! Sitter og tenker om det er noe rødt her i huset som jeg kan bidra med.....
    Kommer bare på noen krukker på kjøkkenet.
    Gøy med sånne utfordringer:-)))
    Fin morgendag til deg!!

    Klem

    SvarSlett
  4. Er glas i rødt jeg også, men i interiøret eier jeg bare en rød ting...så det blir ikke stort å vise fram, haha. Utrolig herlig de bildene av røde kjøretøy.

    SvarSlett
  5. Fina röda ting hos dig! Stelton-kannan är min favorit! :)

    Kul att du ville vara med, jag ska länka så fort jag har tid.

    Ha en fin onsdag!

    SvarSlett
  6. Så herlig utfordring :)
    Flotte ting du har med
    rødt på ღ Ha en fortsatt
    fin dag, klem fra Mette

    SvarSlett