Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

søndag 11. mars 2012

Søndagsfrokost

Tenkte jeg skulle få sendt inn ett bidrag til utfordringen som
Ekte interiør har gående. Utfordringen er å ta bilde
av frokosten sin:). Vil du se de mange
fine bildene som er sendt inn - trykk her.

Her er mitt bidrag:




Var oppe tidlig i dag - og vi ( minsten og meg) hadde ferske, varme boller og skoleboller klare når de andre stod opp!
For å gjør litt gøy ut av eggene i dag, stekte jeg dem i former:))
Ungene fikk stjerne egg og mor selv fikk ei dame!!!
Det var stor stas!!

Nå er det snart tid for tur sammen med familie!!
Ha en flott søndag!!!

3 kommentarer:

  1. Så gøy! Dette har jeg aldri sett før. Legger man formen i panna da? Kjempekoselig bidrag, fin duk! God søndag! :))

    SvarSlett
  2. Så kjekt at du vil være med på give awayen min - lykke til:-)
    Ønsker deg en flott ny uke!

    SvarSlett
  3. Morsomt å lage ett i former!
    Alltid stas med det lille ekstra.
    Fargerik og fin frokost :)



    Ønsker deg en kjempe fin start på uken. Klemklem

    SvarSlett