Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

mandag 27. februar 2012

Titter ut av vinduene

Utrolig at været kan skifte helt rundt bare på en natt:).
I går skinte sola så nydelig og i dag er det øsende pøsende plaskevær.
Har fått meg en forfriskende spasertur i regnet.
Men nå blir det vel inne resten av dagen.

Denne uken er fin, uansett vær. På onsdag er vi i mars og går da over i VÅR måneden:)
Blir inspirert bare av tanken på VÅR.
Men i dag får vi sitte inne og kikke ut på regnet.
Har tatt noen bilder av vinduene mine i dag.




Har blitt noen rosa innslag i vinduskarmene nå når vi går mot stadig lysere tider.

Selv om det er regn ute - så er jeg jo inspirert av VÅR som sagt.
Så jeg måtte snike meg en tur ut i hagen og ta bilde av noen av de mange snøklokkene som har dukket opp overalt i hagen:)
Det er noe av det som er spennende med nytt hus - jeg har ikke peiling på hva som dukker opp av vårløker:)




Ha en fin mandag og en flott uke:)
Kos dere alle dere som har vinterferie:)

Helt på tampen vil jeg bare vise denne fantastiske premien man kan vinne hos Anna Truelsen! Vil du også vinne disse fire hærlige stolene klikk her.
Jeg har veldig lyst på de stolene:)))))


6 kommentarer:

  1. Nydelige bilder!! Heldige dere som har vår - for det er det jo uansett om det regner eller ikke. Her har det snødd i hele dag:(. Men det er meldt 12 pluss i løpet av uka, så jeg har trua! Ha en fin dag! Klem

    SvarSlett
  2. Kjære Byfrue, du vant på giveawayen min =)
    Send meg en mail med adressen din, så får du pakke i posten!!

    Klem, Ane

    SvarSlett
  3. Grattis med premie! Kanskje du som har turen med deg vil prøve deg i min utfordring? ;) Ta bilde av ditt frokostbord og hiv deg med! Kjempefine premier fra Nyblom Kollén som også er jury. Så flott listverk dere har rundt vinduene!

    SvarSlett
  4. Hei!
    Så koselig vinduer du har!
    jeg sitter også og titter ut på regnet,
    og benytter regnværs-dagen til å male litt inne.
    greit å få unna innendørs arbeid på sånne tunge dager!

    Ønsker deg en NydeligFlott mandag.. så får vi håpe på finere vær imorgen!

    SvarSlett
  5. Hei!

    Så gøy at det er flere interiørbloggere fra lille Farsund :)
    Kjempekoselig hus dere har!

    Einarsneset er helt fantastisk, både sommer som vinter :)

    Ønsker deg en finfin mandag i gråværet..

    Klem Bondkåna

    SvarSlett
  6. Hei!!
    Fant bloggen din på Nib og jammen bor ikke du også i Farsund!!
    Så gøy!! Kjenner igjen huset ditt!! Jeg bor på Farøy!!
    Legger meg som følger og kommer tilbake!!
    Stikke gjerne innom meg og ta noen lodd, har en liten blogg-basar på gang!!

    Fin uke til deg!!!
    Klem Siri:-)))

    SvarSlett