Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

onsdag 1. februar 2012

Skattejakt i Paris

I september var vi i Paris og feiret svigerfar sin 60års dag.
Det ble mye god mat og god drikke den helga.
Vi var ute å gikk i Paris sine gater hele helgen. På søndagen kom vi over ett par loppe og antikvitetsmarkeder. På det ene markedet, ikke langt fra Eifeltårnet, kom jeg over noen fine skåler i sølvplett. De er gamle og jeg måtte bare ha de med meg hjem. Jeg kjøpte 5 stk, tre små og to litt større.
Tanken var først å ha de som desertskåler. Men har funnet ut at de kan brukes til så mangt. I skrivende stund blir en brukt til å ha hjemmelaget trøfler i og en blir brukt til å ha blomster i. De tre andre står til pynt i glasskapet:)







Det ble endel andre skatter også med hjem fra Paris, men det bestod hovedsakelig av klær, drikke og uforglemmelige minner:)

Ha en fin kveld:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar