Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

lørdag 11. februar 2012

Dagens fangst

 Selv om mesteparten av dagen i dag ble tilbrakt på lekelandet pluto, ble det litt tid til shopping også. Rakk innom Ikea og Panduro.
Rart med det men kommer alltid hjem med masse lys etter å ha vært på Ikea. Fikk også med meg ett par bildelister og noen rullegardiner:). Dessuten fikk jeg kikket litt på baderomsinnredning til både badet oppe og i kjelleren, må bare måle litt før jeg bestemmer meg helt:)

Det andre høydepunktet for ungene i dag var maten før vi kjørte hjemover, nemlig McDonald`s. Heldigvis har vi ikke det i nærheten av der vi bor, så det smaker faktisk godt de få gangene i året vi spiser det. Det som var bra for meg var at jeg fikk ta meg en tur innom Panduro mens ungene lekte litt etter mat:) Jeg liker den butikken!!








Pynta litt på denne blomsterpotta med tape fra panduro:). Gøy å leke seg litt og  hvorfor ikke ha lysene framme!

Ha en fin kveld, sees:)

1 kommentar:

  1. Gøy! Og gutta har fått hver sin bokstav:-) Ha en fin morsdag!

    SvarSlett