Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

fredag 10. februar 2012

Noen glimt fra ganga

Ja da er det helg igjen. Må si at denne uka bare har flydd av sted.
Begynner å komme sånn noenlunde inn i den nye jobben min, men fremdeles veldig mye igjen å lære:)

Viser dere noen glimt fra ganga i hovedetasjen i dag. Veggene var gule da vi kjøpte huset, nå er de eggehvite.


Døra er ganga og husets hjerte. Den er hvit på innsiden og svart på utsiden.
Den er trekkfull og litt vanskelig å åpne til tider, men den har mye sjarm:)



Minsten sine første sko, nå henger de til pynt.






Har foreløpig bare ett teppe i hovedetagen og det er dette papplina teppe.
Er veldig fornøyd med det. Lett å holde rent og ligger stødig på gulvet og så er det jo fint å se på også.

Til slutt vil jeg bare ønske dere god helg!
I morgen skal vi på langtur til Kristiansand - og planeten Pluto.
Ungene gleder seg masse. Vi tar også turen innom Ikea, det gleder mor seg til:). Nå skal jeg lage handleliste!




Some pictures from our hall! Enjoy your weekend:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar