Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

søndag 5. februar 2012

Vimpelrekkeprosjekt

Fikk endelig hentet pakken fra Panduro. Den kom med fint stoff , bånd og en boks fra Tilda. Kjøpte også en pakke med fem fine innpakkningspapir.
Tanken er nå at jeg skal sy meg noen vimpler.
Dette har jeg aldri gjort før, men det tar jeg bare som en utfordring:).
Den første vimplen er tiltenkt loftstua. Og hvis jeg får dreisen på dette blir det nok en på minsten sitt rom også.






Den første vimpelen ferdig sydd:) Seks stk igjen!

 Falt for denne søte boksen, nå inneholder den stoffbiter og bånd:)




Måtte også ha disse fine papirene, fikk litt vårstemning av dem.
Nå kan det pakkes inn fine gaver:)

Med dette været( vind og snø) håper jeg jeg får sydd litt nå på formiddagen:)

Ha en fin, fin søndag:)



1 kommentar:

  1. Så flink du er! Gleder meg til å se det ferdige resultatet:-)

    SvarSlett