Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

onsdag 8. februar 2012

Kreativitet

I kveld har jeg gjort noen jeg har hatt lyst til lenge.
Jeg har meldt meg på et sykurs:). Der skal jeg lære å sy
en kjole/ tunika. Gleder meg veldig til lørdag 10 mars:), 6 timer sammen med symaskinen og andre syinteresserte jenter.

Før jeg sydde vimpelrekken forrige uke, har jeg ikke sydd noe videre på maskin. Jeg har tidligere brodert og strikket ganske mye.
Kommer egentlig fra en kreativ familie - både min farfar og oldefar var malere. Og min mormor var sydame:). Og mange andre i familien er flinke i håndarbeid.

Har noen fine maleriner som jeg har arvet etter min farfar.




Her er to av bildene etter min farfar. Det siste bilde er fra havet og går i blått.
Desverre tok jeg foto nå i kveld, og dermed fikk bildene en ekstra sol. Bildene betyr ekstra mye for meg nå når farfar og farmor ikke lever lenger. Det er fine minner å ha:)

Må nok øve meg litt mer på symaskinen fremover, blir nok en vimpelrekke til:)

Ha en fortsatt fin onsdag:)




These paintings are made by my grand father and they mean somthing special to me:).
I have signed up for a sewing course next mounth, and I`m really looking foward to it:)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar