Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

mandag 13. februar 2012

Oppussing bad - del 2

Ja da har vi kommet ett lite hakk videre i oppussingen av badet.
Slik så rommet ut tidligere



Ikke så veldig mye å skryte av akkurat:)

Nå er rommet rensket!





Her har rørleggern begynt på arbeidet sitt.
Nå er baderomsinnredning og do bestilt. Det blir vegghengt do med gassete:)


Dusjen på badet nede skal også skiftes ut, i morra får vi ny dusj:)
Skal legge ut bilder av den når den er på plass.
Gleder meg:)

Det er godt når ting endelig begynner å skje!
I morra når vi er på jobb skal rørleggeren fortsette å jobbe, elektrikeren og snekkeren kommer også:)
Så flere bilder kommer etterhvert som ting skjer.

Sees:)


We`re building a new bathroom upstairs!
Tomorrow we`ll get a new shower to our bathroom downstairs, looking forward to that:)
 More pictures will come:)




2 kommentarer:

  1. Så gøy! Ante ikke at dere var kommet så langt! Gleder meg til å se:-) Farge på innredning? Klemklem

    SvarSlett
  2. Koselig blogg du har. Gleder meg til å se badet ferdig. Mitt neste prosjekt er også badet, så alltid gøy og hente inspirasjon.
    Hyggelig at du vil være med på give awayen min.
    Da er jeg også liker og lagt bloggen din inn i min bloggliste.
    Klem Inger

    SvarSlett