Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

søndag 9. desember 2012

Vakker soloppgang

Denne uka som snart er omme
har vært helt nydelig her på Sørlandet.
Vi har hatt mange minusgrader og nydelig vær.
Det har igjen resultert i flotte soloppganger.










Nydelig motiv med frossen fjord og flott soloppgang:))
Med dette siste bildet over her deltar jeg i utfordringen Himmelsk inne
hos bloggen Petunia. Takk til Therese med bloggen Bevaremegvel som tipset meg om denne siden.

Ellers pyntes huset sakte men sikkert!
Fremdeles er det mye som gjenstår, men heldigvis
ennå to uker igjen til jul :b


Den hvite nissen min får alltid komme fram til advent - synes den er så koselig:)

I dag skal jeg på julemarked, det gleder jeg meg til.
Kanskje jeg finner noe fint å ta med meg hjem:))

Håper du får en flott dag, her er det nydelig sol og 
gradestokken har akkurat bikket over 0 grader:))


10 kommentarer:

  1. Fantastiske kveldsbilder.
    Her i huset har jeg ikke fått hengt opp noen lys i vinduene ennå.
    Ha en fin søndag
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  2. Hei!
    Du har vunnet på bloggen min!
    Søt julepynt fra House Doctor i fra Lille Interiør & Barneklær!
    Send meg din mailadresse!

    Klem Bodil

    SvarSlett
  3. Nydelig lys - rett og slett magisk!
    Vakre bilder, du har en flott utsikt må jeg si:)

    Ønsker deg en fin søndag,
    god klem:)

    SvarSlett
  4. Herlige bilder!
    Ha en flott 2-søndag i advent!

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder, du burde være med i Himmelsk med ett av disse bildene (se hos meg for link) :)
    Koselig med førjulstid.
    Ha en fin adventssøndag.
    Klem

    SvarSlett
  6. Så nydelig <3
    Ha en nydelig dag videre.
    Takk for alle søte ord inne hos meg!
    Klem Renate

    SvarSlett
  7. Så nydelige bilder og så flott med stjerna og nissen i vinduet;)det er så flott med nydelig vintervær,håper det varer lenger enn lengst:)
    Ein fine kveld tilmdeg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  8. Vilka vackra bilder, måste vara helt underbart att få bo så fint och se detta inte bara för ett foto.
    Här börjar julen rulla in också.
    Ha en fin vecka.
    Kram Meta

    SvarSlett
  9. Heihei:)
    Du ble en av de heldige vinnerne i mitt julegavedryss:))
    Send adressen din til line@frue.no
    Fint om du merker mailen med hva du har vunnet!!

    Ha en fin dag!!

    Klem Line

    SvarSlett
  10. Rett og slett nydelige bilder!

    klem

    SvarSlett