Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

søndag 2. desember 2012

Første søndag i advent og vinner av giveaway

Desember 
Endelig er adventstiden her.
Første lys i adventsstaken ble tent i dag, julestjernene er hengt opp i vinduet.
Og huset pyntes så smått:)
Mange julepakker er allerede kjøpe og noen kaker er bakt.
Adventstiden er en herlig tid:))



De flotte hjertene med tall på vant jeg på en giveaway hos
Frk. Hege:))



Adventsstaken i år er et fat fra Ikea som er pyntet med mose og
lerkegreiner. 4 hvite kubbelys og litt lilla pynt.
Bla annet liten lilla stjerne fra Nordal.




Og så har jeg fått trukket vinneren av giveawaywn min.
309 flotte lodd ble loddet ut - jeg er mektig imponert:))

Og den heldige vinneren ble
trukket med random
Lodd nr. 210


Hurra til Bodil med bloggen Handarbeidsglede!

Hurra for deg, send meg en mail med adressen din:))



9 kommentarer:

  1. Tusen takk :) Tenk at eg var så heldig då. Og så flott premie. Sender deg ein mail med adressen min.
    Ynskjer deg ei fin adventstid.

    SvarSlett
  2. Så fin adventstake...
    Ja en herlig tid denne førjulstiden selv om det er travle dager!!
    Nyt tiden frem mot jul...
    klm ingrid l

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse til heldige Bodil,
    og fin første søndag til deg:)

    God klem
    Hanne:)

    SvarSlett
  4. Koslig stake, og gratulerer md vinnerlykke til båd deg og din vinner :)

    SvarSlett
  5. Så koselig den adventsstaken var :) gratulerer til heldig vinner :)

    SvarSlett
  6. Grattis til vinneren:)
    Fortsatt fin søndagskveld Veronica;)
    Klem Janne

    SvarSlett
  7. Å så herlig adventsfat.skikkelig koselig!
    Ha en flott uke søta.

    Klem Camilla.

    SvarSlett
  8. Gratulerer til den heldige vinner!! :o)
    Veldig koslig adventstake du har laga, fint å ta naturen inn... ;o)

    klem ib

    SvarSlett
  9. Nydelig adventsstake :))
    Heldig du som har IKEA i nærheten ;)

    Koselig blogg dette :))

    Bente

    SvarSlett