Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

mandag 11. juni 2012

Hagearbeid

I helgen har vi bare slappet av og kost oss rundt huset!
Jeg nyter å kunne kose meg i hagen!

Vi har en hel hage å opparbeide og i helgen kom vi ett lite skritt nærmere
den hagen vi ønsker oss.
Vi har et skrått bedd  på den ene siden av huset. I fjord fikk vi hugget ned store trær og fjernet 
gamle, overgrodde busker o.l
Nå er duk rullet ut, nye planter / busker plantet og bark lagt på toppen.
Det ble nå et rent, ryddig og fint nytt innslag i hagen:) ME LIKE!!


Øverst er bildet tatt mot bakhagen! Der venter det mer jobbing senere i sommer!
Under: bildet er tatt mot sjøen,  i bakgrunnen skimtes gutta boys mens de gjør det fint på 
den ene verandaen vår:))



Jeg har prøvd å ikke overplante i bedet, har nemlig en tendens til å glemme at blomstene vokser.
Men her kommer noen bilder av det jeg har plantet:


Det lille epletreet har jeg flyttet fra framsiden av huset! 


Ett syrintre skal få pryde skråningen, vurderer veldig om jeg skal invistere i ett hvitt et også:)


Øverst: dette skal bli en nydelig sommerfugl busk! Denne vil få blomster i en dyp rosa farge!!


Har også plantet to blåbær busker!!

I dag skal jeg av å kjøpe litt flere sommerblomster til å plante i krukkene!!
Denne uken er ellers preget av sommeravslutning både på skole og i bhg!! Samtidig som det blir mye jobbing.
En flott ny uke til deg! 

7 kommentarer:

  1. Å så vakkert hus og hage Veronica!
    Nydelige bilder,kos deg videre du flinke!

    God ukestart ønskes.

    Smil og klem
    Camilla

    SvarSlett
  2. Så vakker hage og flott hus,dere bur jammen flott til:))
    Kjekkt når ein begynner å få den Hagen ein ønsker seg!
    Ei fin ny veke til deg!
    Klem

    SvarSlett
  3. Så vakker hage, og nydelige bilder!

    Zopp Design har et stort sommerblogglotteri gående.

    Mange spennende premier og masse artig innhold.

    Ta turen innom oss!

    SvarSlett
  4. Hei Veronicavennen :)

    Så fint dere har det ute :) Og for en flott utsikt :) Veldig idyllisk :)

    Så moro da man kan drive ute hele helgen, og pusle i hagen :) Nydelige planter og trær du har plantet :)

    Ha ei fin uke, og kos deg i den fine hagen din :)
    Klem og kos Lisa:)

    SvarSlett
  5. Så fint det blir!!
    Og mange flotte planter du har plantet!!
    Lykke til videre i hageprossessen!!
    Ønsker deg en fortsatt strålende dag,klm ingrid l

    SvarSlett
  6. så fint det blir!!
    Og for en deilig utsikt dere har! Vakkert sted!

    Kjekt du ville være med i giveawayen min. Klem

    SvarSlett
  7. Så flott det blir i hagen deres. Mangler litt "lysten" til å gå ut i hagen, sikkert fordi den trenger en skikkelig oppshining;-))
    Ha en flott ny uke

    Klem

    SvarSlett