Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

torsdag 19. januar 2012

Leselykke i posten

              Blir så glad når jeg kommer i postkassen og det ligger ett blad bare til meg:)
Og denne uken har jeg fått begge bladene jeg abonnerer på! Så nå blir det å kose seg i sofaen,
på saueskinnet, med en deilig kaffe latte før jeg må gjøre meg i stand til å gå på jobb!
Nest siste kvelden på lang, lang tid - ja kanskje for alltid. Begynner i ny jobb om 13 dager, gleder og gruer meg! Det er noe med at man vet hva man har, men ikke hva man får.....). Tror nok det blir helt topp, dagtid jobb here i come:)



                          Skrev jo tidligere at vi skal pusse opp badet på loftet. Nå er rivingen godt i gang.
Her følger ett bilde mens div badeinnredning var på vei ned. I morgen fortsetter vi ( Mannen!!!) med å få vekk all veggfliser og gulvflisene.
                             Dere skjønner vel hvorfor dette skal totalrenoveres:)

Ha en super, duper torsdag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar