Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

onsdag 25. januar 2012

Knotter - praktisk og til pynt

Ja da var vi kommet til "lille" lørdag, som mange kaller onsdagen - midten av uka:)
Jeg har en liten gutt ved siden av meg som ligger å sover under dyna i sofaen med feber. Kjenner jeg er lei av syke barn.
Men, men det er jo bare å ta det som kommer.

Har endel fine knotter rundt forbi i huset som jeg har tatt bilder av og vil dele med dere. Et skap, en skjenk eller en vegg kan bli skikkelig fin og stilig med noen fine knotter.


Disse knottene har jeg på skapet mitt i spisestua!


Disse knottene er lilla og de har jeg på ett skap i gangen nede og i gangen oppe!



Denne er hvit med grått i midten og den er i porselen!

Lik som den over, bare med mørke lilla i midten og hakket mindre enn den over!


Jeg har planer om flere knotter rundt forbi. Minsten sitt rom skal snart pusses opp og da håper jeg å finne en koselig" prinseknott" til skapet hans. Jeg holder også på å pusse opp ett skap som skal stå nede i kjelleren og det skal også få nye knotter:)

Bildene ble desverre litt mørke, men med dårlig kveldslys blir det slik!

Håper dere alle sammen får en fortsatt fin uke.
Jeg håper bare minsten blir fort frisk:)

Sees:)))


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar