Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

søndag 13. oktober 2013

Ny pute i sofaen....

Var på shoppingtur tidligere denne uka
og kom blant annet hjem med ei ny pute fra
 Kremmerhuset.
 
 
 
Gjorde seg med litt farge i sofaen.
En ny lyslenke har også kommet i hus og denne har fått
plass i en glass urne. Liker så godt det herlige lyset disse lyslenkene gir:)
Lyslenken ligner på Happylights, men disse har jeg kjøpt på ebay - til en mye billigere penge. Du søker bare på cottonballs, finnes i mange flotte farger:)
 
Ser jeg har fått med meg hånda til lillegutt som sitter å koser seg
på Ipaden:))
 
I dag skal hele familien på kino - Fly - gutta gleder seg stort:)))
 
 


3 kommentarer:

  1. Så kjekt med litt nytt nå om høsten , kremmerhuset har myyyye fint ;-)
    Koselig med kino...vi var p så Turbo her en dag hihi ;-)
    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  2. Artig pute, og fint å legge lyslenka i en glassbolle.

    Håper kinoen var som forventa.

    :) Inger

    SvarSlett
  3. Så god smak du har!! Jeg har akkurat sammen pute.....Kjøpte den for en uke siden på Kremmerhuset, masse fint der, forresten og masse tilbud! Liker!!
    God helg til deg, til tross for været...Psyker meg opp til å lufte hunden, har ikke så lyst akkurat....
    Klem Siri

    SvarSlett