Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

lørdag 26. oktober 2013

Endelig......

Endelig
 
Ja endelig har jeg fått stolene jeg har
ventet på så lenge.
Fire flotte Eams stoler har flyttet inn hos oss:))
 
 

putene i stolene er fra Ikea.




Disse fire herlighetene er ikke bare flotte å se på,
de er også utrolig gode å sitte i:)
 
 

 
 
Neste investering blir nytt spisestuebord:)
Men får holde ut med dette en liten stund til.
 
 
 

Litt nytt pynt på bordet måtte det også bli med  nye stoler:)
 
I kveld har vi feiret barnas oldemor som er 90 år -
Flotte Gullborg ble feiret med alle sine
5 barn - 16 barnebarn - 26 oldebarn:)))
 


4 kommentarer:

  1. Gratulerer med flotte, nye stoler!!
    Nyt resten av helgen :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer med 4 flotte stoler:)du er heldig!
    Fin pynt på bordet og❤️
    Nyt dagen!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Lekre stoler! Gratulerer med oldemoren. D

    SvarSlett
  4. Hei!
    Veldig fine stoler og gøy til bordet.
    Høres koselig ut med 90 års dag ;)

    Ha en flott søndag og takk for hilsen....jeg er mye bedre i dag;)

    Klem Camilla.

    SvarSlett