Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

onsdag 28. august 2013

Høst på trappa....

Vi skriver snart september i kalenderen og
høstmånedene gjør sitt inntog med frisk og kjøligere luft.
 
 
 
 
Forhåpentligvis får vi noen flotte høstdager slik at vi kan
nyte at bladene på trærne skifter farger fra grønn til gul til rødt:)
Og at vi kan komme oss ut på masse turer i skog og hei.
 
 
 
 
I dag har sinkbalja fått nytt innhold i form at flott lyng
i mørke rosa, lyse rosa og hvit farge.
Var virkelig på tide å bli kvitt de halvvisne sommerblomstene:))
 
Tilslutt: er det noen som kan hjelpe meg?
Klarer ikke å legge inn bilder i sidefeltene mine. Klare ikke
linke med bilde på giveaway ol, klarer heller ikke
legge in NIB sin knapp på min venstre side - skikkelig irriterende..
Noen som vet hva jeg kan gjøre???
 
Veronica
 
 
 
 
 
 
 
 
 


4 kommentarer:

  1. Sukk! Lyng er verkelig noko av det vakraste med hausten :)

    God kveld til deg

    SvarSlett
  2. Lyng er så fint,tenkte å plante det når sommerblomstrene mine er ferdige:)
    Ønsker deg ein fin dag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Det ble veldig fint- spesielt i sink:D skal kjøpe inn litt lyng å pynte med etterhvert jeg og. men blomstene jeg har planta lever i beste velgående. Fortsatt go dag:D

    SvarSlett
  4. Så koselig med lyng og fine høst bilder :)
    Jeg kan desverre ikke hjelpe deg, får hjelp selv til denslags...

    Kristin

    SvarSlett