Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

lørdag 10. august 2013

Gult er fremdeles kult.....

Gult er fremdeles kult synes jeg. Jeg har ikke så mange ting her
hjemme i den fargen, men i dag kom det
et gult bord i hus.
Et lite kult gult bord:)))
 
 
 
 
Falt helt for dette bordet da jeg så det i butikkvinduet.
Egentlig hadde jeg tenkt å kjøpe det i sort eller hvitt, men det var det tomt for. Da var da mannen min og jeg fant ut at det kunne passe inn med et gult bord hos oss:))
Bordet kommer fra nederlanske Zuiver og
forhandles av en liten interiørbutikk her i Farsund
som heter Provance:))
 
I dag har det igjen vært en nydelig sommerdag her i Farsund.
Og vi har vært på båttur og badet, må nyte hver sommerdag vi har.
Snart kommer høsten:)
 
Klem
 
 
 


5 kommentarer:

  1. Så utrulig nydelig bord,så skjønnt i gult og fint det du har oppå og:)
    Her og har det vært ein flott dag,så godt med sol og varme!
    Nyt kvelden!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. enig så enig.... tok meg lang tid å venne meg til gult, men det er jo sååå fint... <3

    Klems Diana.

    SvarSlett
  3. Knalltøft bord!!
    Ønsker deg en flott søndag

    SvarSlett
  4. Så kult bord, gult er så kult!!!

    SvarSlett
  5. Kult!

    stikker bare innom her for å takke deg for fine ord inne hos meg.
    jeg har helt detti av lasset på kommentering, det hopet seg opp så mye her rett før sommeren. Så jeg tok like godt sommerferie jeg *ler*

    Men nå er jeg tilbake og håper på å komme tilbake i bloggmodus for fullt.

    Håper resten av sommeren har vært fin og at dere er fulladet for høsten.

    Ønsker deg en nydelig søndagskveld.
    klemklem
    -Maia

    SvarSlett