Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

søndag 18. november 2012

Hjemmelaget

Det nærmer seg desember og jeg
kjenner at trangen til å lage hjemmelagde ting øker.
Liker veldig godt å lage ting, enten til meg selv eller i gave,
og dette kommer særlig fram når julen nærmer seg.

Det jeg har dilla på for tiden er lyslyktene som jeg viste i forrige innlegg
og så har jeg laget stjerner av pinner.
Stjernene blir bare så koselige og så er de så enkle å lage:)


Blir nok produsert noen flere av disse stjernene, har planer om å lage en 
som er mye større:)

I dag har vi vært på tur i skogen og plukket mose, pyntegrønt, lærkegreiner og kongler.
Et lite tre "juletre" fikk vi også med oss:))
Så nå har jeg alt klart til å kunne lage adventsfat:))) Gleder meg, bare to små uker igjen.
Litt pynting på utsiden skal det også bli.

Til morgenen i dag skinte sola nydelig inn gjennom vinduene.
Er så godt når stua bader i sollyset:)
Får vel ikke sett det igjen før neste helg - hvis det blir klarvær igjen da.
Nå for tiden er det mørkt når jeg går på jobb og skumring når jeg kommer hjem. Merker 
godt at vi er i midten av november.

Ønsker dere alle en flott ny uke og en fin søndagskveld.

5 kommentarer:

  1. De ble såå fine stjernene dine!!
    Jeg og tenkte at disse greier jeg og lage,men så var de no til salgs i en butikk då...så her ble den en kjøpt!!
    Gleder meg også til adventspyntingen,blir kjekt å følge med på blogger og insta på alle juleinnlegg!!
    Herlig kveld til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  2. For en utrolig fin utsikt du har! Og med den koselige kurvstolen ved vinduet - der kunne jeg lett ha kost meg :)
    Fin stjerne du har laget også! Det er noe med førjulstid og laging :) Holder på med et par småprosjekter selv, men ikke helt ferdig enda. Det skal hvertfall bli gaver :)
    Ha en fortsatt fin kveld og fin ny uke som kommer!
    Ingrid

    SvarSlett
  3. http://frkhege.blogspot.no/2012/11/mini-giveaway.html

    DU vant, sender du meg din adresse?

    frokenhege@gmail.com

    SvarSlett
  4. knallkule de pinnestjernene.... :)

    SvarSlett
  5. Koselig blogg :) og tusen takk for at jeg ble heldig eier av lykt og stjerne :)
    Veldig moro igår :) klem

    SvarSlett