Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

tirsdag 13. november 2012

DIY - strikkede lyslykter

Som så mange andre
har jeg hevet meg på trenden med
å strikke lyslykter, eller trekk til 
syltetøyglass:)

Har i helgen strikket to stk.
Ikke noe innviklet bare enkel en rett og en vrang.
Og en hullbord til å ha et bånd i mot toppen:)



Har strikket i garnet alpakka mini, fra Sandnes garn - et nydelig garn å strikke med.
Er veldig fornøyd med hvordan de ble, så må nok
lage flere av disse framover:))

Vil til slutt ønske alle ny følgere velkommen, så koselig at
nettopp DU vil følge bloggen min. Håper du trives her inne.
Og har du ikke blitt med på min givaway enda kan du klikke deg inn oppe til 
høyre her på bloggen og trekke lodd:))

Nå er det natta for meg :o)

8 kommentarer:

  1. Mye flott når det kommer til strikkearbeid...så lenge jeg ikke gjør det.hehe..
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Heia!!! Takk dor sist. Det var kjempekoselig å hilse på seg!Herlig blogg!!!
    Så fine!!! Jeg har også strikket lyslykt som jeg skal bruke i en julereportasje:);) Gøy! Men min første så brukte 4 dager hihi;) Fin onsdag til deg! Klemmer

    SvarSlett
  3. Så utrulig flotte de var,Kjempenydelige !skulle gjerne strikka eller hekla sjølv men er så treg at eg ikkje får tatt meg i nakken og gjort det:)
    Ein flott dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Så flotte de var :) spørs om jeg ikke må prøve noen sjøl.. :)

    SvarSlett
  5. Så flink du er,de er kjempefine!!
    Kanskje jeg hadde klart det jeg også...en gang!! .-)
    Fiiiiin kveld til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  6. kjempefine "trekk" :)

    det får ikke jeg til :)

    ha en god torsdag!
    klem ellemell

    SvarSlett
  7. Kjempe fine, så flink du er!!!!!
    Artig å lage hull til band!!

    fin fredag!

    klem ib

    SvarSlett