Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

søndag 18. august 2013

Søndag

Da er snart søndagen over og nok en uke står for tur.
Men først skal vi nyte søndagskvelden:)
 
 
 
Her blir det lappekaker til kveldsmat. Godt med noe snadder når vi har
vært på en god tur i dag:)
 
Senere skal jeg slappe av i denne stolen, se på tv og hekle.
Max avslapping før en ny hektisk uke.
 
Håper dere alle har hatt ei flott helg, her
ble været mye bedre enn jeg hadde fryktet.
 
Byfrua...


4 kommentarer:

  1. Høres godt ut med lapper etter en søndagstur.
    Ha en fin ny uke!
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  2. Godt du veit å kose deg.

    Her har det hølja ned i hele dag, så jeg har ikke vært lenger enn ute på trappa, men har fått ryddet masse.

    Fortsatt fin kveld.

    Klem fra Inger

    SvarSlett
  3. Sånn ein flott krok du har der,kjempekoselig ❤håper du har hatt ei fin helg!herlig å gå på tur og lapper er så godt!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Hørtes ut som en perfekt søndag!

    Fin ukesstart!
    Her sniker jeg meg til litt blogging, mellom litt jobbing *fnis*
    klemklem

    SvarSlett