Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

onsdag 20. februar 2013

Det lysner

Det er så godt å komme hjem fra jobb
og innse at man faktisk har et par timer med
LYS:)
De siste dagene med kaldt, klart vær har gjort at jeg
virkelig legger merke til at dagene  har blitt lengre.


Det er så godt å vite at dagene skal bli enda lengre og lysere.
Snart er februar ferdig og vi kommer til mars - VÅR:))

Den fine hjerteplanten kjøpte jeg til meg selv. På hjerte som står i blomsten står det:

Gårsdagen er historie
Morgendagen er fremtiden 
Dagen i dag ER LIVET


Fin onsdag til dere alle - snart er det helg igjen:))

Klem

5 kommentarer:

  1. Ja, vi elsker at det lysner Veronica!! Love it!:)
    Fine bilder;)
    Ha en herlig onsdag!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. I know, eg er superklar for vår, lysare kveldar og varmare i veret:). Herlig.
    Fin kveld til deg:)
    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  3. Ååå er så godt at dagene er lenger,nyter det og skal bli så godt når det blir meir varme og:)herlige utsikt!!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Ja virkelig godt med lyset, nå er det ikke mange dager til så er det første vårmåned ;) Håper du tar veien innom meg, har noe til deg ;)
    KOS dag!!
    Klem Anki

    SvarSlett
  5. Så deilig med mer sol :)

    klemklem

    SvarSlett