Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

mandag 5. november 2012

Bloggtreff, førjulskos på Den franske landstil

Har, som tidligere nevnt, storkost meg
på bloggtreff i helgen.

Vi begynte med å kjøre buss fra Stavanger til Moi, hvor 
selve opplegget skulle være. På bussen var det trekning av flotte premier.
Jeg vant en flott bok om sjokolade,  - det er jo aldri feil:)



Vi ble tatt godt i mot på Den franske landstil med vakker sang og noe godt å bite i.
Vi hadde god tid til å kikke oss rundt i butikken, og det trengtes.
Flotte ting overalt.
De flotte damene hadde ordnet en ekstra loddtrekning i tillegg til 
de flotte goodiebagene vi fikk:)
Mange flotte premier:)))



Deilig sjokolade:)



Mye flott i butikken til Landstil.
Kanskje ikke de beste bildene - mobilkamera




Har rett og slett fått litt julestemning etter at vi var på besøk i denne flotte butikken.

Ønsker dere alle en flott ny uke :o)











10 kommentarer:

  1. Kan tenke meg dere har hatt det mega kjekt ja...
    Vakre omgivelser ser jeg,herlig julepynt!!
    Tror jeg må bli med på et sånt bloggtreff altså!!
    Herlig fin ny uke til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  2. Her var det julestmning ja...
    Hørtes ut som en innholdsrik tur!

    Fin uke!

    SvarSlett
  3. Så masse digg da:)
    Kan tenke meg det var høy stemning;)
    Klem

    SvarSlett
  4. Åååå en BOK om sjokolade....gulp...det kan man like!!
    Å så gøy dere har hatt...heldige deg altså!
    Ha en skjønn uke Veronica!

    Klem Camilla.

    SvarSlett
  5. Så bra at du har kost deg og hatt det fint!!!
    Fin dag til deg!!
    Klem Siri

    SvarSlett
  6. For en flott butikk! Skjønner godt at dere koste dere :)
    Ha en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  7. Hei!

    Takk for en flott lørdag! En dag vi sent kommer til å glemme. Kan ikke huske sist jeg lo SÅ mye! ;) Veldig kjekt å hilse på deg, satser på at det ikke er siste gang!

    Ønsker deg en god uke videre!

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  8. Så fine bilder:)

    Håpar du får ei stårlande veke!

    SvarSlett
  9. Så hyggelig at du ville delta i Give Awayen min :)

    Ha en fortsatt fin kveld :)
    Klem

    SvarSlett
  10. Ja, super helg ;oD Den boken fikk jeg også, kjempe fin ;o))))
    STOR klem Elisabeth ;)

    SvarSlett