Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

søndag 14. oktober 2012

Litt nytt på soverommet

Har fått litt nytt på soverommet.
Gardiner har vært fraværende siden vi flyttet inn for over
ett år siden. Vi har hatt rullegardin, men har savnet 
gardiner. Det pynter litt mer opp, og rommet ble lunere. 


 

Litt vanskelig å ta godt bilde i motlys:)
Har lenge sett etter de rette gardinene, men vanskelig å bestemme seg.
Falt ned på disse som er i grå blonde, de er lette i stilen og tar ikke for mye plass og lys
på vårt lille soverom:)



Litt detaljer av gardinene. Oppe er de knyttet med grått silkebånd.

Jeg har også fått opp min første Wallstick - kjøpte den på Happylines, du finner den på epla.no

Det gjorde seg med noe på den tomme grå veggen vår:))




Det er ikke så mye som skal til for at det skal bli litt koseligere:)))

Fin søndag til dere:)
Nå skal jeg ut å jobbe litt i hagen, gjøre den klar for vinteren:))

10 kommentarer:

  1. Utrolig fint soverom!!
    Gardinene passet perfekt!! ;-)
    God kveld til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  2. Så utruligt lekkert soverom,likte utruligt godt lampen for den har eg og,panelet på veggen i to farger og walkstickersen gjorde seg sikkelig der,kjempeflott:)
    Fine gardiner du har fått opp og,godt med litt meir foran vinduet på denne tida av året:)
    Ein fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. For en herlig farge på gardinene dine:)
    Og det er ikke alltid så mye som skal til nei, jeg sliter litt med soverommet vårt for vi har skråtak som går så langt ned på ene siden så det blir så tomt på veggen der. Men den gråfargen dere har på soverommet tror jeg kunne bli fin som kontrast hos oss også - vet du hva den heter?

    Ønsker deg ei god ny uke,
    varm klem:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei
      Fargen heter morgendis, og er fra Jotun.
      Jeg har malt med Sense 30:-))

      Klem

      Slett
  4. Å så fint soverom og gardinene var lekker!
    Ha en skjønn ukestart!

    God klem
    Camilla.

    SvarSlett
  5. Så fint soverom du har. Og det ble veldig fint med gardiner, fine detaljer og fin farge.
    Jeg har hatt et gardinfritt hjem fram til nå, men her kommer det opp gardiner i det ene vinduet etter det andre. Litt koselig da :)

    Klem Tessa

    SvarSlett
  6. Enig, det er ikke så mye som skal til før det blir litt lunere:)men gardiner er virkelig en utfordring,særlig på soverommet, vi har en kombi av rullegardiner og liftgardiner på vårt rom. Fin detalj med wallstickersen&den lysekrona i taket er bare nydelig:)

    Klem kine:)

    SvarSlett
  7. kjempe koselig... :) fine gardiner... koselig lunt soverom... akkurat så d skal vere :)
    fin fin inspirasjon til soverommet mitt som sakte blir til.... vi bygger ut huset... wee....

    Klems Diana.

    SvarSlett
  8. Så utrolig fint soverom!!:)
    Og smellfine gardiner!
    Wallstickeren ble jo bare prikken over i'en:)
    Fin kveld videre:)
    Klem

    SvarSlett
  9. Hei på deg!!
    For et koselig soverom dere har!! Kjempefine gardiner, tror jeg hadde sammen da vi bodde i Vanse, bare hvite. Kjempefin farge på veggen, grått passer liksom til alt:-))
    Har ingen wall-stickers her i huset, men har lyst på. Passet så bra over sengen!!
    Ha en fin tirsdag i regnet;-)))
    Klem Siri

    SvarSlett