Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

torsdag 6. september 2012

Nytt i vinduskarmen

I dag er det skikkelig grått og trist her.
Da er det godt å kunne forandre litt og pynte opp med en søt plante.


Da jeg var innom butikken på vei hjem fra jobb lyste
denne planten mot meg og jeg måtte bare ha den med meg hjem.

Har fått plassert den i vinduet i stua sammen med den flotte 
lysestaken fra Nordal. Den har jeg kjøpt i nettbutikken til 
Hege in France - sjekk ut hennes flotte blogg her, du kan også komme
inn til hennes nettbutikk der.  


Det er ikke så mye som skal til:). Men godt med litt forandring i blant.
Med disse bildene fra vinduskarmen deltar jeg i Villa Wegner sin utfordring - vis meg din vinduskarm.
Se her for andre flotte bidrag.


På butikken kom jeg også over denne:


Vet ikke helt hva jeg skal bruke den til, den er egentlig til en liten blomst, 
men for 10 kr kunne jeg ikke la den ligge igjen.
Noen forlag som ikke innebærer blomster??

Nå er det snart karatetrening for meg og eldstemann,
får gå på trening selv om jeg ikke er helt i slaget. Hosten, tett i nesa og litt
vondt i halsen:(


10 kommentarer:

  1. Jeg ville brukt krukka til tresleiver eller sånn jeg ;)

    God bedring til deg ;) Er ikke helt i slaget selv og knasker innpå med c-vit...

    Ha en flott kveld videre.. snart helg!

    Klem klem fra Monica

    SvarSlett
  2. Å så koselig med litt nytt ja!
    Søte ting du har kjøpt!
    Her henger forkjølelsen i ennå....1 uke nå....men går rette veien!
    Håper du slipper unna!

    Her pøser det ned og surt.
    Skikkelig innekosevær.
    God kveld ønskes deg Veronica!
    Klem Camilla.

    SvarSlett
  3. Hei fine vennen :)

    Nydelige bilder hos deg :) Og så moro med en ny blomst :) Herlig rosa :) Skjønner godt at den fikk bli med deg hjem :)

    Og så koselig det lille melkespannet var også :) Og til en tier :) Da er det moro å handle da :) Kanskje litt gammelt bestikk hadde vært fint i den :) Men det er den kanskje for stor til? Gleder meg til å se hva du finner på, vennen :)

    Huff, så slitsomt at du ikke er helt i form. Kanksje det er høstforkjølelsen som har kommet. Masse god bedring til deg :)

    Ha en fin kveld, og ei god helg, vennen :)
    Klemmer Lisa :)

    SvarSlett
  4. Gjør seg med litt blomster om dagene nå når gråværet fyller dagene.

    Melkespannet er jo skikkelig fint. Og 10 kroners tilbud må vi bare passe på. Aner ikke hvor stort det er, men er det lite, så ville jeg hatt kulepenner i det. Kulepennene har en tendens til å bevege seg rundt i huset ::-))

    Klem Inger

    SvarSlett
  5. god morgen,
    hyggelig at du ville kommentere på blloggen min.
    her hos deg var det virkelig høst stemmning med mange flotte detaljer.
    håper du får en flott helg
    mvh karianne

    SvarSlett
  6. Kjempefint med denne planten i hvit vinduskarm!! Savner hvite vinduskarmer, synes all pynt kommer mer til sin rett med hvitt. Nå har vi teak og brun/burgunder marmor.....Sliter litt med å venne meg til den kombinasjonen;-))Men, men....
    Skal ut på tur med hunden nå, før regnet kommer, håper jeg...
    GOD HELG!!
    Klem Siri

    SvarSlett
  7. Koselig med blomster, denne er veldig søt!
    Hva med å bruke det spannet til f.eks bestikk?
    Du finner nok på noe lurt!
    Riktig god helg!
    Klemmer, Marianne.

    SvarSlett
  8. Herlig med noen nye innslag av og til :o)

    Finfin helg til deg og dine!

    SvarSlett
  9. Takker for fint bidrag! En blomst får en hver vinduskarm til å bli som ny;-)

    SvarSlett
  10. Tjohoo! Du har vunnet KK Living blad så jeg må få adr din på mail så raskt som mulig:-) Villawegner@hotmail.com

    SvarSlett