Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

lørdag 19. mai 2012

Postkasse

Med nytt gjerde var det
virkelig på tide med en ny postkasse.
Den gamle var grønn med rustflekker på:)
Jeg har lenge visst hvilken postkasse jeg har ville ha - så
når gjerdet nå var ferdig fikk jeg endelig kjøpt meg den:)




Det får ikke hjelpe at postkassa må ned når gjerde skal males!
For plankene må nemlig tørke først og så lenge hadde ikke jeg 
lyst til å vente med å henge den opp!!

Her har vi hatt lett overskyet men med ok temperatur. Vi har kost oss på
terrassen i hele dag, med flere gode venner på besøk - koselig og avslappende dag:)



Ha en fin, fin kveld
Klem

15 kommentarer:

  1. Så fiin postkasse! Har selv siklet på denne ei stund, men vet ikke om den passer på det felles postkasse stativet. For der henger bare grønne kasser.. :S
    Her venter nok ett nattskift, så kvelden skal brukes til å gjøre - ingenting :)
    Har gjort sånn at man ikke kan kopiere bilder ved å høyreklikke. Men linken jeg ved skal virke?

    Fineste kveld til deg også!

    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelig postkasse,eg har den i kvit og den rommer så masse,kjempekjekke er den:)
    For ein fantastisk utsikt og så deiligt det såg ut der på terassen:)
    Ønsker deg ein fin lørdagskveld!
    Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer med ny postkasse.
    Er så gøy når man endelig kan få på plass det en går og gleder seg til:),
    og gjerdet ble jo også kjempefint.

    SvarSlett
  4. Hei vennen :)

    Ååå..det var ei fin postkasse :) Jeg ønsker meg også ny, likte veldig godt din :) Så fint gjerde dere har fått opp og :)

    For en utsikt dere har - nydelig :) Skjønner godt dere har kost dere der i dag med masse koselig besøk :)

    Tusen takk for så koselig hilsen inne hos meg :) Spennende å prøve seg på makroner - særlig for meg som ikke akkurat er noen bakemester ;)

    Ha en fin kveld og kos deg:)
    Klem Lisa:)

    SvarSlett
  5. Den er så fin den postkassa den. Har den lille til min datter i "joosa" på rommet hennes:)
    Kjempefin utsikt dere har!
    Tenkte å legge meg til som følger på den flotte bloggen din, men det gikk ikke...:(
    Ha en fin lørdagskveld;)

    SvarSlett
  6. He he, det gikk nå;)
    Det hjalp å restarte pc`n faktisk!:-D
    Så nå følges vi;))

    SvarSlett
  7. Fin postkasse, og en FANTASTISK utsikt.

    Klem Therese.

    SvarSlett
  8. Fineste postkassen du har fått deg:-) Jeg har også en slik, men i hvit. Angrer litt i dag at jeg ikke tok den i sort, for den ser ikke ut etterhvert.
    Ha en flott lørdagskveld

    Klem

    SvarSlett
  9. Så fint det ble!!

    Husk å si at postkassa SKAL ned når det skal males!!

    Ha en fortsatt god helg, nå er det å kvile beina her etter en dag på vårmarked i Lyngdal!

    Nina

    SvarSlett
  10. Så nydelig utsikt dere har. Grattis med ny postkasse.
    Klem, D

    SvarSlett
  11. Kjempeflott postkasse du har fått deg :-)) De er kjempelekre de der. Selv har vi en rosa i miniformat utenfor prinsesserommet ;o) Ha en fin lørdagskveld :-) Klem

    SvarSlett
  12. Lekker postkasse!! Sånn vil jeg ha en gang også!!
    Herlige sol-bilder!!
    Klm ingrid l

    SvarSlett
  13. Så fin og nydelig utsikt!! Kjempefint!
    takk for koselig hilsen! klem Hege

    SvarSlett
  14. Hei på deg!
    Gikk forbi huset ditt i kveld og så både det fine gjerdet og postkassen!!
    Så flott terrasse dere har fått dere, men nydelig utsikt!!!

    Fin kveld og morgendag til deg!!

    Klem

    SvarSlett
  15. Hvor har du kjøpt postkassa? :)

    SvarSlett