Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

fredag 20. april 2012

Jippi - helg

Jippi, det er helg:)
Starter helgen med litt kaffe, før jeg må ta 
meg en runde med støvkluten! 

Kjøpte nye kaffekapsler da vi var i Oslo i påska.
Måtte bare kjøpe den rosa / lilla kapslen - den var så fin i fargen:)
Smakte godt i latten gjorde den også.
Veldig gøy å være inne i den store butikken Nespresso har på
Karl Johan i Oslo:))




Ungene er travelt opptatt om dagen - de er på jakt.
På russe - kort - jakt:)
De har allerede fått en stor bunke hver.
Litt lettere å få  mange i år da vi bor ved siden av gymnaset i byen:))



Tusen takk for mange hyggelige tilbakemeldinger i det siste:). Og velkommen til nye følgere,
nå har jeg kommet opp i 30 - stor stas:))

Ei god helg til deg:)
I morgen tidlig reiser jeg på jentetur - juhu:))




8 kommentarer:

  1. Tusen takk for så koselig hilsen inne hos meg :) Det setter jeg så pris på :)

    De kapslene var jo kjempetøffe i fargen! Pynter opp! :)

    Så moro med russekort - det er en favoritt hos ungene her og :)
    Ha ei fin fin helg og kos deg :)
    Klem Lisa:)

    SvarSlett
  2. Ønsket deg en NydeligFlott helg!
    Tusen takk for kommentarene du legger igjen hos meg!
    De varmer!!!
    Fredags-klem fra Julie

    SvarSlett
  3. Hei.Så herlige kapsler,jeg hadde kjøpt de uansett bare p.g.a.fargene!
    Bra at de smaker godt også!
    Fine bilder,nå må jeg lage kaffe også.....Friele her.

    God klem til deg.

    SvarSlett
  4. Herlig fin kaffi!!
    Jeg drikker kaffi 2 ganger om dagen, en morgenn og en kveld,
    lattte holder meg gående hele dagen!!!

    Kos deg på jentetur i morgen!!

    SvarSlett
  5. Hei!
    Kjempefin blogg du har! Jeg har lagt meg til som følger :)
    Har også en nespresso-maskin, og jeg elsker kapslene. De er jo pynt i seg selv. Vakre farger.

    Kos deg på jentetur!

    SvarSlett
  6. Fine farger på kaffekapslene :)
    Jeg er forøvrig ingen kaffedrikker. Jeg har smakt forskjellige typer, men jeg liker det bare ikke...!
    Russekort, ja det er nok stor stas :D

    God helg og kos deg på jentetur :)

    Her venter to dager med helgejobbing..

    Klem

    SvarSlett
  7. Gode kaffen!

    Vi har gått tomme for kapsler....krise

    God helg

    Klem

    SvarSlett
  8. God helg til deg!! Og god tur:-))))
    De kapslene var superfine:-)Har du sett hvor fint det blir når de brettes ut etter bruk og klippes opp? Så det på en blogg! Veldig dekorativt!!

    Klem Siri

    SvarSlett