Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

søndag 24. november 2013

Varme barnehender....

Nå når temperaturen kryper nedover på
gradestokken er det viktig å være god og varm på
hendene.
 
 
Jeg har strikket gode varme votter til minstemann.
De er gode og varme og blir enda bedre etter litt bruk.
Da blir de "naturlig tovet":)
 
 
Minsten var veldig fornøyd med vottene og nå har
jeg strikket noen ekstra, som skal gis vekk til jul:)
 

 
Noen flere i blått, hvitt og rødt og noen med lilla, hvitt og rosa:)
 
 

 
Håper de blir like populære hos de nye eierne som de
har er hos min sønn:))
 
 
 


3 kommentarer:

  1. Så koselig å havne innom her, lekre votter og fin blogg! :) Hilsen Else Britt :)

    SvarSlett
  2. Så kjempefine votter,trenger det nå når det er kaldt:))
    Ønsker deg ei fin ny veke!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Kjempeflotte votter:-) God lørdagskveld! Klem Marianne

    SvarSlett