Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

søndag 22. april 2012

Hjemme igjen og flotte vårblomster

Da var jeg hjemme igjen fra venninnetur:)
Har hatt en flott tur - litt shopping på Sørlandssenteret og Ikea.
Fikk blant annet kjøpte endel ting til minsten sitt rom, satser på at jeg
får alt ferdig til i morgen - så da får dere se!!

Etter shoppingen kjørte vi oppover i dalen, mot Evje!
På en liten plass, ett stykke inn en smal vei - rett ved den eneste lyktestolpen på flere kilometer
bor vår venninne som vi skulle besøke. Hun har flyttet fra Lista og hjem til hjemplassen sin:)
En flott plass - ett stort hus og stor låve!
Fikk omvisning i dag før vi skulle reise - og den låven - et skikkelig skattekammer.
Her nevnes- gamle kister, gamle bord, margarin og dynamitt kasser og mye, mye mer!!
Må tilbake en gang og ta bilder av alle de flotte tingene:))

Nå har jeg fått frosten i meg etter at vi var å gikk en tur. 
Så nå skal jeg nyte en kopp pukka te som jeg kjøpte i går.



På spaserturen vår i ettermiddag fant vi flotte vårblomster. 
De har fått plass på stuebordet:))




Nå skal jeg ta meg en tur i blogglandia og se hva som har skjedd i helgen:))

GOD KVEL


4 kommentarer:

  1. Nydelige forglem-meg-ei blomstene...
    Skjønner at våren er kommet lenger hos deg enn her...
    Høres ut som en koslig helg,klm ingrid l

    SvarSlett
  2. Alltid kjekt på tur!!

    ... og det beste av turen er jo å komme hjem igjen ;o)

    Herlige vårblomster! Skulle gjerne hatt litt varme også! Men får nøye oss med varmen fra en god kopp te... de kan mi lige!!!

    Finfin søndagskveld!!

    SvarSlett
  3. Høres ut som en super venninnetur. Alltid koselig med slike besøk. Høres ut som din venninne hadde en spennende låve..

    Vakreste for glem meg ei da.. Kommer de så tidlig? De er uansett vakre.
    Håper du får varmen igjen, og sov godt i natt!
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  4. Hei.
    Så vårlige vakre bilder hos deg!
    Pukka te har jeg virkelig fått smaken på,og så er det så fine esker også;)

    Ønsker deg en herlig dag.
    Klem Camilla

    SvarSlett