Jeg blogger om interiør, oppussing, hage og små ting i hverdagen.
Setter stor pris på at nettopp du besøker bloggen min.

søndag 8. september 2013

Innholdsrik helg.......

Da er enda en helg snart over.
Og vi har hatt en innholdsrik helg.
 
Startet helgen med Beach camp med karaten, der
vi sov i hytte på Lomsesanden. Stor stas for de to største guttene.
Med trening midt på natten - er det mye gøy å fortelle på skolen i morgen.
Spektakulært å sitte på stranda og se på lyn og høre torden midt på natta:)
 
 
 
På lørdag hadde meg og mannen bryllupsdag,
hele 11år siden vi giftet oss:))
 
 
 
 
Fikk flotte røde roser av mannen:)
 
 
 
Tok oss en tur på Havik sanden i dag, flott vær, god temperatur, nydelig lys og flott selskap av venner som var hjemme fra Stavanger:)
 
I dag har eldste sønnen vår bursdag - 10 år  - HURRA:)
Så litt bursdagsfeiring ble det også - selv om vi skal
feire det skikkelig neste helg:))
 
Det var litt om min helg,
håper du har hatt en flott helg:))
 
Veronica
 
 


2 kommentarer:

  1. Gratulerer med bryllupsdag :)

    Ønsker deg en fin mandag og deilig ukesstart.
    Her starter jeg uken alene hjemme, fabelaktigmannen er utenbys - så det er bare meg og Nala hjemme, men vi kan kose oss for det :)

    takk for alltid så koselige kommentarer inne hos meg - du er bare unik!

    klem
    -Maia

    SvarSlett
  2. Gratulerer med bryllupsdag!
    Lyn og torden liker jeg best å betrakte langt inne i stua! Ikke redd, bare litt skeptisk! ;o)

    Ha ei flott uke!

    SvarSlett